Terminál Roudnice nad Labem VRT  ——  Praha - Výstaviště  ——  Za Papírnou  ——  Bytový dům Kroftova  ——  Nádraží Veleslavín  ——  Útulna Český ráj  
Rodinný dům Chuchle  ——  Interiér bytu v Karlíně  ——  Indiánská loď  ——  Multifunkční komplex V. Klementa  ——  Rodinný dům Sulice  
Obytný soubor Beroun  ——  Letenské sady  ——  Nová radnice pro Prahu 7  ——  Rezidence Štěpánka  ——  Aula Gymnázia Arabská  
Rodinný dům Říčany  ——  AIR House  ——  Muzeum Metoděje Vlacha  ——  Rodinný dům Hanspaulka  ——  Coolhouse  
Řadový dům na Ořechovce  ——  Mini-loft Bubeneč  ——  Gymnázium Arabská   ——  Penzion Borová Lada  ——  Rodinný dům Nebušice  
Infosystém Letenských sadů  ——  Rodinný dům Semčice  ——  Expozice Slavia  ——  Muzeum skla a bižuterie  ——  High Museum of Art  

Nádraží Veleslavín

Nádraží Veleslavín je důležitý dopravní uzel pro mimoměstskou i lokální dopravu a díky napojení na letiště se stává bránou do hlavního města. Vytváříme jasně rozpoznatelný orientační bod, logický dopravní uzel a kvalitní veřejný prostor v prostředí transformační lokality Veleslavína. Tvarování vnější hmoty reaguje na širší urbanistické vztahy. Zahloubením drážního tělesa vznikne 10 km dlouhý zelený koridor – lineární park – pro pěší i cyklisty. Budova nádraží se nachází v klíčovém bodě tohoto koridoru. Stěžejním konceptem návrhu je integrovat zelený pás s budovou nádraží a umožnit tak jeho plynulé pokračování. Pro návrh nádraží je prioritou snadná orientace, čitelnost prostoru a plynulost pohybu. Vnitřní členění budovy cestující přirozeně naviguje. Informační systém je pouze doplňkem, hlavním navigačním artefaktem je budova sama. Součástí návrhu je nové centrum Veleslavína včetně náměstí a komplexu budov s obchodním parterem, administrativní a bytovou funkcí a podzemním parkováním.

Ocenění: 1. místo v mezinárodní architektonické soutěži

projekt:2019 – dosud
autor:Dalibor Hlaváček, Zuzana Kučerová
spolupráce:Ludvík Holub, Klára Novotná, Petr Vošmik, Anežka Zákopčaníková (architektonické řešení); Terra Florida (krajina); František Denk (statické řešení); Petr Macek (dopravní řešení); Martin Jacura, Tomáš Javořík (železniční tratě a stanice); Jannike Sklenářová
vizualizace:Jan Cyrany / vize.com